Πως...



Πως κάνω χρήση της εφαρμογής Bonus2all


Για την εγγραφή πελατών στο πρόγραμμα επιβράβευσης Bonus2all, ενδεικτικά.

Ενημερώστε τους πελάτες σας για τα προνόμια επιβράβευσης ως μέλη του προγράμματος.
Δώστε τους να συμπληρώσουν την αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία τους και να υπογράψουν.
Ενημερώστε τους ότι τα προσωπικά στοιχεία τους διασφαλίζονται και δε θα διαρρεύσουν.
Ενημερώστε τους ότι τα προσωπικά στοιχεία τους είναι μόνο για την μεταξύ σας επικοινωνία και την ενημέρωσή τους.
Ενημερώστε στον πελάτη για τα άμεσα πρώτα οφέλη κέρδους πόντων μπόνους που θα έχουν με την εγγραφή τους.
Δώστε του την κάρτα μέλους και ενημερώστε τον για τον τρόπο πρόσβασης να βλέπει τα δώρα και τις συναλλαγές του.
Ενημερώστε τον για τα email που θα λαμβάνει ως ενημέρωση για τα προνόμια, δώρα, προσφορές, ως μέλος σας.
Καταχωρήστε τα στοιχεία αίτησης του πελάτη στην εφαρμογή επιβράβευσης Bonus2all.
Κρατήστε σε φυσικό αρχείο (κλασέρ) την πρωτότυπη αίτηση πελατών.


Κατά την επίσκεψη μελών / πελατών στην επιχείρηση, ενδεικτικά.

Ζητήστε την κάρτα προνομίων & επιβράβευσης μέλους.
Εφόσον δεν είναι μέλος της επιχείρησης, ενημερώστε τον γιατί να γίνει μέλος και κάνετε την εγγραφή του.
Καταχωρήστε τον αριθμό της κάρτας μέλους στην εφαρμογή Bonus2all για προσθήκη πόντων βάση των αγορών του.
Καταχωρήστε τον αριθμό της κάρτας μέλους στην εφαρμογή Bonus2all για εξαργύρωση πόντων και επιλογής δώρου.
Ενημερώστε τον για τα δώρα, τις προσφορές και τα προνόμια που μπορεί να κερδίσει, με τους πόντους που έχει.
Επιστρέψτε την κάρτα μέλους και ευχαριστήστε τον που είναι μέλος σας.
Ενημερώστε τον ότι θα λάβει email με τα στοιχεία της συναλλαγής και το υπόλοιπο των πόντων που έχει.


Κανόνες για την επιτυχία του προγράμματος επιβράβευσης, ενδεικτικά.

Όσο περισσότερους πελάτες ενημερώσετε και κάνετε μέλη, τόσο μεγαλύτερη επιτυχία και ανάπτυξη θα έχει η επιχείρησή σας.
Είναι απαραίτητο να είναι κατανοητά τα κίνητρα που θα δίνονται στους πελάτες μέλη για συλλογή πόντων μπόνους.
Η προσθήκη πόντων και η εξαργύρωση πόντων πρέπει να ανταποκρίνονται σε κάποιο προνόμιο, δώρο ή προσφορά.
Ο πελάτης μέλος, θα πρέπει να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή, τι και πως θα μπορεί να κερδίσει, ξεκάθαρα.
Η επιχείρηση θα πρέπει να σχεδιάσει το πρόγραμμα επιβράβευσης, με μακροπρόθεσμους στόχους επιτυχίας .




2015/10 -/ - © Bonus2all - Loyalty System Bonus Point Software - Official Web Site